ברוכים הבאים לאתר אודם

אודם הוא יישוב קהילתי שוקק חיים בצפון הגולן, האזור שסובב את היישוב הוא שמורת טבע וחיות הבר מסתובבות להן בחופשי. בחורף ההרים מושלגים בעוד בקיץ נושבת רוח קרירה.  מושב אודם הוא יעד תיירותי הכי אירופאי שתמצאו בישראל ובסביבתו תוכלו למצוא מסלולי טיול, נקודות תצפית ואטרקציות בכל עונות השנה.

אטרקציות וטיולי טבע

אירוח ולינה במושב אודם

טיפים לטיול ביער אודם

מושב אודם על קצה המזלג

אודם הינו מושב שיתופי השייך לתנועת העובד הציוני. המוקב ממוקם באחד האזורים המרהיבים בארץ בצפון רמת הגולן במרכזו של יער אודם בגובה של 1050-1090 מטרים מעל פני הים ויש בו כ-60 משפחות. היישוב גם מכונה הר אודם“. מקור השם של המושב הוא בעקבות צבעו של הר הגעש עליו הוא ממוקם, צבע אדום עזהייחודיות של היישוב היא קודם כל במיקום שלו, שכן הוא נחשב לשני בגובהו בישראל. בחורף אפשר להרגיש כאילו אנחנו בשוויץ בשל נוף ההרים המושלגים, סלעי הבזלת והפריחה המדהימה שיש באזור. בנוסף, באזור יש את המכתשים הוולקנים אשר מכונים גם גובות

אטרקציות לטיול באזור אודם

יש המון דברים שאפשר לעשות באזור. בין האטרקציות היותר מבוקשות, בעיקר בעונת החורף בין החודשים נובמבר למרץ הוא הר החרמון. האתר מציע מגוון של מסלולי גלישה למתחילים ומתקדמים. בנוסף, ניתן לבקר באחת השמורות היותר יפות בישראל שמורת טבע נחל חרמון בה זורם נחל הבניאס עם מפלים יפיפיים, צמחייה ומקומות מרבץ ייחודיים בלב הטבע. בעונה, אפשר לענות מקטיף של דובדבנים ופירות יער בחוות הסוס והדובדבן. מדובר בחוויה ייחודית ויוצאת דופן. יש גם את יער האיילים שזוהי אטרקציה מדהימה למשפחות עם ילדים שם ניתן  ללמוד על האיילים, לרכב על סוסי פוני, ליהנות ממסלולים אתגריים ואומגה, משחקיה כיפית ועוד. השכרת רכב באזור אודם לטיול מושלם!

עסקים ביישוב אודם

ביישוב אודם יש כמה עסקים מרכזיים שתורמים גם לתיירות ביישוב ובאזור כולו.

         יקב הר אודם הוקם בשנת 2003 על ידי משפחה מהאזור. היקב נמצא בביתם שבמושב בלב הנוף של צפון הגולן. ביקב מייצרים שלוש רמות איכות: יין אפלסי, הר אודם וסדרת וולקני.

         צימרים הצימרים במושב מצוידים בכל מה שצריך לחופשה מושלמת ומתאימים לזוגות ומשפחות גם יחד.

         מסעדות ביישוב וסביבתו מגוון של מסעדות.

לרשימה המלאה של עסקים ביישוב אודם לחצו כאן! 

סגירת תפריט